Preko brda u kuruzu

U subotu smo se okupili u pola osam pred tunelom: Rower, 2 Gorana, Branko, Darko i ja. I krenulo se penjati Leustekom. Nisam se Leustekom penjao od 6.1, što zbog povrede, što zbog velikog snijega koji je pratio ovu zimu. Uspon je bio dobar, vrijeme sunčano, blata malo, ma uživalo se. :)

Ih, kako dugo nisam išao biciklom na Leustek. Predugo. Ali evo, tu je vrijeme pred nama da sve to ispravimo. Od Stare Lugarnice smo preko činovničke livade opalili do Puntijarke, pa preko Danjke do Hunjke jednim finim putićem.

Tu nas jedan od Gorana napušta, a nas petorica nastavljamo u šumu prema Gorščici. E tu se već nađe blata. U jednom trenutku se odvajamo lijevo prema Kulmerici i Lojzekovom izvoru. Put je širok, nešto strmiji ali vrlo blatan. Po njemu šumari izvlače debla pa je blato junačko, podmuklo, lijepi se za kotače, skreće ih s puta, treba malo paziti, ali nizbrdo uvijek ide. :)

Spuštamo se u Donju Stubicu blatnjavi i veseli. :) Tu napuštam društvo i krećem u Oroslavje a oni idu pod Gupčevu lipu na jutarnju kaficu. Kako sam poslije doznao, Darko i Goran su prašili nekim šumskim putem za Ponikve (nakon što su doverglali do tamo jelte :) ) i bilo je nošenja i guranja po blatu, a Rower i Branko su opalili cestom iz Gornje Bistre pa preko bistranskog sedla i okrenuli cestom za Šestine. Oni su natukli oko 90 km taj dan a ja svojih 50 km uz 3:50 sati vožnje i 1070 mnv uspona.

U nedjelju sam ustao, a vrijeme predivdno. Pa sam oko 10 sati krenuo put Medvednice iz Oroslavja da malo protegnem noge. Iako se to protivi mojim načelima (izbjegavan voziti ceste po Medvednici) odlučio sam ispitati kvalitetu asfalta iz Gornje Bistre do skijališta. Danas sam odlučio izbjegavati blato jer sam jučer pošteno izglancao onu svoju krmaču od Kone pa nisam htio to sve ponavljati a mora biti čista ako je želim nasaditi na trenažer tokom tjedna.

Uglavnom, cestu su sfušali. Ukočio sam se od smijeha kad sam nasred ceste naletio na junački odron. Auto se može provući kroz procjep, ali na nož. :) Dalje, asfalt je na mjestima ispucao nakon samo jedne zime, šahtovi su svi zahrđali, ma koma! Oko 7 km asfalta su složili do malo iznad Oštrice. Onda nastavljam po Erberovom putu preko skijališta i izbijam kod ceste koja vodi na Šestine. Tu okrećem šumom prema Tomislavovom domu, pa preko činovničke livade (deja-vu? :) ) i direktno šumom na Hunjku. Onda brzo cestom dole na Pilu i u Oroslavje na ručak. Nisam se skoro ništa zablatio, mada su me šumski odvojci mamili. Ali neka, drugi put. Sve sam ih popamtio, ima da fasuju. :)

Danas sam odvezao 45 km za 2:40 sati uz oko 1000 mnv uspona.

Sve u svemu, dobro iskorišten vikend! :)

Fotorgrafije možete pogledati ovdje, a GPS tracklog je ovdje.