Biokovo (10.6.2004 - 13.6.2004)

Bili smo na Biokovu. Mislav je napisao komad teksta o tome kojeg donosim u cjelosti:

"Nakon svih mogućih dogovora i pregovora uspjeli smo se skupiti u srijedu do 18 sati na naplatnim kućicama.
Ekipa je bila u sastavu Bero,Darko,Pranjić,Frozen,Alien,Veseli
Bosanac,Amer,Jimmy i moja malenkost.
Bilo je tu još nekih zanimljivih detalja sa samog puta ,ali da odmah pređem na ono glavno,vožnjice.

1.dan
Kako smo bili malo malaksali od puta jer smo stigli na odredište tek poslije ponoći zamislio sam da prva tura bude jedna lagana kružna tura za upoznavanje okoline.
Krenuli smo iz Kostanja prema Blatu na Cetini,pa dalje na Katune,Šestanovac,Zadvarje,spust pored centrale na Cetinu.Tu su se oni hrabriji okupali,dok su skeptični samo namakali noge. Dalje se išlo na
Radmanove mlinice i Omiš gdje smo stali na klopu. Penjanje prema Gatima uz obavezno stajanje kod spomenika Mili Gojsalić i slikavanje ušća Cetine. Nastavak kroz Cislu,Ostrvicu i Zvečanje i povratak u bazu.

Nekoliko službenih podataka sa vožnje.
Dužina 63 km,3 sata vožnje,prosječna brzina 21 km/h,max 53 km/h,ukupni uspon ( visinska razlika) 835 m,min visina 0 m ,max visina 291 m.

2. dan
Odlučili smo malo svratiti  u susjednu BiH.Trebala je to biti "ravničarska" tura,ali ne mozes ljudima uvijek reći istinu jer se inače ne bi vozili.
Ruta: Kostanje-Šestanovac-Cista Provo-Svib- mali prijevoj na 820 m/nm - pa Arzano i onda u Bosnu. Svratili do Buškog jezera, malo se kupali i vratili se natrag.

Nekoliko službenih podataka sa vožnje.
Dužina 98 km,4:44 sata vožnje,prosječna brzina 20,7 km/h,maksimalna 57,1 km/h, ukupni uspon (visinska razlika) 1390 m,min visina 63 m ,max visina 820 m.

3.dan
Kraljevska tura na Biokovo. Tu je bilo nekoliko varijanti. Kao je dio ekipe bio iscrpljen prethodnom "ravničarskom" turom odlučili su doći autima do parka prirode i od tamo poceti uspon dok je časna manjina u sastavu: Bero, Darko, Jimmy i baraccuda odlučila odvesti cijelu planiranu turu. Sa ekipom se susrećemo na ulazu u park prirode nakon već odveženih 37 km i savladanih skoro 500 m visinske razlike. Nakon par sati voznje neki uz manje, a neki uz veće probleme stižemo na vrh, Sv Jure 1762 m/nm. Pogled puca na sve strane. Pada slikavanje u svim mogućim pozama i kombinacijama. Nagrada je divan i dugački spust uz prekrasne vidike, zaustavljamo se na još dva mjesta. Otkrivamo prekrasan mali navodno planinarski dom gdje se opskrbljujemo hladnom vodom i nešto niže na Staroj Vlaškoj gdje pada zadnje slikavanje. Kod "Vrata Biokova" Bero, Jimmy i Darko se odvajaju na makadam koji vodi na Glogovik i dalje na zaleđe, ja se tuzna srca pridružujem drugom dijelu ekipe jer me ulovila neka treskavica i spuštamo se u Makarsku.
Završavamo vožnju u Makarskoj sa pristojnih 94 km i savladanih otprilike 1900 m visinske razlike.
Berina grupa zavrsava turu sa 144 km i preko 2700 m savladane visinske razlike."

Galerije fotografija, kao i GPS podaci su ovdje.