Trekking po Učki i Ćićariji

Davno je bilo otkako sam zadnji put navukao gojze na dulje od jednog dana. Smiješio nam se vremenski varljiv vikend, pa smo Waldo, Sandra i ja odlučili da ga provedemo u šumetini. Ionako nije bilo neko vrijeme za tjeranje bicikla po brdima.

1. 1. Poklon -> Korita

dan 1

Krenuli smo od doma na Poklonu u subotu nešto prije 9 sati. Dan je bio tmuran, oko nas magla i oblaci. Mistična atmosfera, jako slična onoj na Velebitu od prije dvije godine. (kako vrijeme leti kad se zabavljaš ;))

Uglavnom, išli smo dijelom po markacijama, a dijelom smo pikali po GPS ruti. Pa smo se malo gubili. Pa se nalazili… Pa smo u jednom trenutku uspjeli okrenuti sa Orlove stijene krivo i naći se na putu kojim smo došli. :) Ali ne mogu reći da nam je bilo dosadno, ako ništa drugo.

Ispod Velikog Planika nas je uhvatila kišica pa smo stali u šumi da nešto pojedemo da ne moramo gore gdje nema šume da nas štiti. I tu sam izgleda zaradio rupu u vrećici sa hranom, rupu u ruksaku zbog toga i napad na hranu koju sam nosio. Ali ja sam toga postao svjestan tek kasnije…

Kiša je brzo stala, pa smo uživali u svježini i cvrkutu ptičica. Nakon 5 sati hoda od Poklona stigli smo na Korita gdje smo dogovorili spavanje. Još smo se malo vrzmali po izvoru i Brajkovom vrhu, a onda smo se zavukli u dom i vrijeme kratili belom i žderanjem.

U domu sam primijetio rupu na vrećici sa hranom, ali sam pomislio da sam to ja negdje oderao i nisam više obraćao pažnju na to.

2. 2. Korita -> Poklon

dan 2

Drugo jutro je osvanulo sunčano, još su iznad nas prolazili oblaci, ali nije bilo opasnosti od kiše. Odlučili smo ponovo proći Veliki Planik i otići i na Mali Planik, s obzirom da nas je kiša jučer omela da to u miru istabanamo. Pa smo uživali gore na suncu i gledali vrh Učke kako tu i tamo izviri iz oblaka, pa se opet sakrije…

Dio puta smo tabanali po komadu makadama, ali su oko nas bile tako lijepe livadice da nam to uopće nije smetalo. Ipak, Waldo se žestio kako će jednom trasirati put od Velikog Planika do Poklona preko livadica i šumaraka da se ne ide više po makadamu. Živo me zanima… :)

Na Poklon smo stigli malo iza podneva, a na Poklonu oblaci i vlaga. Sunce se sakrilo.

3. 3. Povratak u Zagreb

povratak

Na povratku smo svratili u Delnice pozdraviti Ivanu Ferovku (nadimak koji je nadživio njenu promociju :)). Nismo se vidjeli stvarno dugo. Ivana, doći ćemo mi opet, možda drugi put budemo imali više vremena pa možemo neku šetnjicu po šumi udariti.

I na kraju…  Sjećate se one rupe u vrećici s početka? E pa kad sam raspremao stvari našao sam rupetinu i u ruksaku. I komad pojedenog sendviča. Neki mali drznik (vjerojatno puh) je đarao po vrećici sa hranom i ja sam ga, ne vidjevši, spakirao u ruksak zajedno sa hranom. Naravno da je mali gad pojeo komad vrećice i progrizao komad ruksaka i izašao van, vrlo vjerojatno dok sam ja taj isti ruksak nosio na leđima. Zanimljivo je što to nitko nije primijetio. :)
Zato, oprez kad ostavljate poluotvoren ruksak u šumi dok jedete.

Pogledajte ovdje kako izgleda kad vas šumski glodavci opljačkaju za hranu.

Dobro da je izašao jer bi mi pojeo pola stvari u stanu da sam ga donio u Zagreb. ;)